BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 3, 2011

tAubat Nasuha & Rob B hOod...!!!

Meh nak citer sikit nie...kelmarin an raya cina...so,,saya x de pergi mana2 pun melainkan terperap kat rumah dan meneruskan misi saya menanam anggur banyak2... :)) dalam keboringan menanam anggur nie an,,saya pun tekan button on kat tv yang ta berapa besar 2...then,,tekan punyer tekan,,saya pun memilih untuk menonton channel di tv3...umah saya mana ada astro,,so kitorang hanya tengok tv1,tv2,tv3,ntv7,tv9 ajew...saya dah cube laa bodek my abi suh pasang astro...dan alhamdulillah,my abi ingin meneruskan misi memasang astro itu...tapi,,my mama ta kasi laa...dye cakap channel yang dah ada nie pun berebut bagai nak rak...apatah lagi law ada astro...so,,misi my abi terpaksa dibatalkan... :( sangat cyedih lorh...*apa yang saya mengarut nie* ok lah,,berbalik pada tajuk di atas itu ya...saya pun tonton lah satu drama kat tv3 yaitu taubat nasuha...itu drama haa,,manyak cyedih lorh...sampai air mata saya nie meronta-ronta na keluar...:)) drama itu mengisahkan tentang seorang bapa yang agak tegas dan boleh dikategorikan kejam...yelaa,,asyik na marah2,,pukul anak2...yang si isteri pulak,,begitu takutkan suami...apa yang suami buat redha jew...ish,,law saya laa an,,saya sepak terajang mamat 2...*emosional pulak* sebab perangai dye laa,,anak2 n isteri dye meninggal coz kena bunuh oleh perompak yang memang kejam nak mampus...*pendekkan citer nie* malas laa nak citer panjang2...letih nak menaip... :)) then cite yang kedua saya tengok semalam adalah rob b hood...ini celita cina maa...jackie chan...cite nie memang bez sangat2...lawak ada,,cyedih ada...n saya paling suka baby 2...so cute...macam muka saya zaman kecik2 dulu lorh...*perasan minah nie* haha...:)) jangan marah haa...mesti ramai yang dah tonton cite nie an,,so ta yah lah saya cite panjang lebar ek...dari seorang perompak menjadi baby sitter...haha...lucu habis nengok dorang jaga baby 2...sampai an baby 2 panggil dorang papa n mamy...hmm,,saya asa malas laa plak nak sambung tulis nie...setakat itu sahaja lah ek...law ta paham pun wak lolok paham laa... :))



              

0 comments: