BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 20, 2011

Siapa Juara Pilih Kasih Musim Kedua???

Malam nie akan menjadi penentu siapa yan akan menjuarai pilih kasih 2...dan siapa yang akan menjadi pelakon yang Rosyam Nor cari...law ta silap saya 7 orang finalis yang akan berentap malam nie...Jay Iswazir,Ku Hariz,Yuzwan Yunus,Mira Amnas,Lia Natalia,Livonia,Nur Jannah...law na diikut an saya pilih Ku Hariz coz saya memang minat nan dye...tapi,,ikut laa sape2 pom...law dorang menang pom apa yang saya dapat...nothing kan...saya ta dapat tengok malam nie coz 40 hari dilarang keras menonton tv...ta apelah,,sekarang an zaman moden,,macam2 ley wat...*stat na melalut laa nie*


Gud luck kat finalis sume...jangan laa plak nanti daa famous,,lupa kat pengundi2 yang bagai nak rak duk undi korang sume...jangan lupa diri plak ye...ta de maknanya na lupa2 diri nie...nanti makan diri balik,,baru padan nan muka...astaghfirullah,,makin kuat duk melalut nie... :))


0 comments: