BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 5, 2011

pEngalaman bElajar mEmandu~pArt 5~

Salam sayang dan salam 1 Malaysia semuanya...hari nie saya akan mengepost mengenai pengalaman saya memandu untuk part yang ke 5 pulak...kelmarin,,agak mengejutkan saya jugak coz my cikgu datang begitu awal dari yang saya sangka...tapi,,ta adew laa awal sangat...lam kul 4.20 camtue dye sampai depan umah saya...dan ketika itu,,saya baru ajew selesai mandi manda...haha...tekejut giler saya bila dye daa sampai...kalut ta boley na cakap...kebetulan plak,,rumah saya ta adew orang ketika itu...hanya saya n sepupu saja yang tinggal coz my mama menghantar my adik ke asrama di pasir mas...so,,agak gabra jugak laa saya masa 2...saya pom tanpa segan silu menyuruh sepupu saya memberitahu my cikgu yang saya tengah siap2...my cikgu uen duduk rehat2 kat bawah pokok mata kucing depan rumah saya itu...saya tidaklah mengambil masa yang agak lama untuk bersiap...dalam 10 minit ajew,,saya sudah siap...


So,,saya pom turun lah dari rumah untuk memakai kasut...my cikgu daa start kereta daa...saya pom memasuki kereta itu dengan muka yang menahan malu...haha... :)) tapi,,saya buat ta taw ajew...wat muka ta bersalah...*terok betol* :)) masing2 hanya membisu saja...then,,my cikgu uen tegur laa saya...tanya my mama pergi mana...saya uen cerita laa tentang my mama 2...then,,saya uen tanya dye balik...nape datang awal hari nie...ngan selamba je dye cakap,,saja je,,nak tengok jugak camner ore 2 nunggu sampai 3 jam nah baru nie...adoi!!apa maksud ayat my cikgu 2???ta laen ta bukan dye tengah mengata saya laa 2...*sampai hati* saya hanya diam sebillion bahasa saja...malas na layan dye...*biar uen takot kena lagi* :)) alaa,,saya bagitahu betol laa hari 2 saya tunggu dye 3 jam taw...bukannya tipu...ada plak dye sindir saya balik...nasib laa...


Lepas kena sindir 2,,saya daa ta adew mood na bercakap hari 2...diam ajew...smpai laa my cikgu tny na bljr di jalan raya atau di litar sahaja...saya uen jawab laa di jalan raya...so,,saya pom bawak laa kereta itu...happy sangat bila saya dapat ronda2 1 daerah machang...biasanya saya bawk jalan A,B,C ajew...tapi,,hari 2,,satu machang saya bawak...bez sangat...cuma agak keboringan bila asyik2 saya aje yang kena sindir...huhu...ketidakadilan laa my cikgu 2...saya hanya sindir dye sikit2 ajew taw...tapi,,dye tanpa rasa bersalah terus-terusan menyindir saya...tapi,,saya diam ajew...alah,,law setakat tunggu 10 minit apa lah sangat an...na banding nan saya 3 jam...haa,,mana lebih merana...daa tentu2 laa saya...apa laa pok su nie...*mengepek* :))


Then,,lepas da ronda2 satu machang 2,,kami kembali semula ke litar...and,,sesi pembelajaran saya daa tamat tuk hari itu...so,,turn my cikgu pula tuk menghantar saya pulang...lam perjalanan pulang 2,,saya asa cam sedih sangat coz terpaksa berpisah wat seketika nan my cikgu...saya daa anggap dye macam ayah saya sendiri...coz selepas my abi,,my cikgu lah orang yang paling saya rapat...saya selalu luah an apa2 ajew kat dye...and,,dye selalu bagi saya kata2 semangat...walaupom hari2 kitorang gaduh2 manja...huhu...tapi,,saya happy coz dapat gak gurau2 seperti mana saya gurau2 nan arwah abi... :"( hari nie saya akan ke litar semula untuk belajar lam litar ajew...nanti saya post ek camner... :))

2 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

cuti ni baru nk ambik lesen kete..

FaQiHaH93 said...

owh..belajar lagi kew??