BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 17, 2011

Dapat Hadiah Special!!! =)

Salam semua...masyAllah,,agak lama saya ta mengupdate blog saya ini ya...adohai,,tiada masa tuk melayan blog laa sekarang nie...coz saya daa kembali ke sekolah...huhu...saya daa kembali menjadi budak sekolah...yang pakai uniform sekolah,,bawak beg sekolah,,belajar lam kawasan sekolah...uwaa!!! saya terpaksa tempuh alam persekolahan lagik selama 1 tahun setengah...hmm,,tapi ta mengapa...demi kejayaan dan masa depan,,saya rela korbankan masa saya...haha...ntah pape ntah dye nie... =) okay laa,,hary nie,,sempena cuti hari wesak,,ada laa masa tuk saya mengupdate blog ini...saya nak share cite yang begitu menyayat dan menyentuh hati saya yang lembut ini...huahaha...*perasan*


Sebelum saya cite nie,,ingin saya tegaskan di sini,,tujuan saya share cite nie ngan anda2 sume bukan tuk menyombong @ memegahkan diri...sekadar berkongsi cerita...harap anda sume tidak salah faham tujuan saya ini ya... =) Kelmarin,,saya dapat hadiah jam dari seorang insan...saya begitu terharu bila dye sanggup bagi saya hadiah jam yang bagi saya,,amat keterlaluan mahalnya...saya daa cakap kat dye,,setakat rm10,20 jelaa,,tapi sekali dye beli yang mahal...terus terang saya cakap,,saya agak ketakutan tuk terima pemberian dye itu coz saya takut ada hal2 yang berlaku di kemudian hary...kita ta taw apa yang akan terjadi di kemudian hari an..


Jam nie dye yang pilih tuk saya...just simple,,but sweet for me...huhu...dalam dok pilih2 jam kelmarin an,,saya dok pilih kat area yang berharga rm10 ajew,,tiba2 dye datang tunjuk kat saya jam nie...saya memang daa terpikat nan jam nie...colour putih memang favourite saya...saya uen cakap jadik yang ini...masa taukey jam tu na wat resit,,saya tengok dye tulis rm 250...masyAllah!!!terkezut saya...saya iingat an 30 lebih ajew...saya uen tanya laa taukey tu,,betul ke 250..nampak biasa ajew...taukey tu cakap memang 250 coz jam nie jam berjenama!!!saya uen tengok jenama jam tu,,rupa2nya Dano Polo...kenapa saya ta perasan sume tu tadi...na tukar daa ta boleh coz tali daa dikerat...saya memang serba salah sangat time tu...na terima atau ta coz bagi saya melampau laa beli jam sampai ratus2...saya cakap kat tuan empunya diri yang bagi saya hadiah tu,,dye cakap baik beli yang mahal,,tahan lama...law beli yang murah,,cepat rosak...dye uen terus ajak saya keluar dari kedai tu...saya senyap ta berkata2...


So,,sekarang nie,,saya terpaksa memakai jam yang memang ta patut bagi saya jadi hak milik saya...saya daa berjanji pada diri saya,,saya akan simpan dan jaga jam itu sampai bila2 sebagai tanda terima kasih saya pada insan yang baik hati itu...dye ada bagitaw taukey kedai tu,,jam yang dye pakai sekarang nie,,dye beli 15 tahun lepas!!!terkezut saya...lamanya!!!tapi masih elok...dan harganya daa tentu2 laa mahal law tahan lama camtu...rm800!!!tapi,,masa saya tanya dye hari tu dye cakap beli pasar malam jew rm 25...penipuan semata2...huhu...mana ada jam yang sebegitu rm 25...saya nie jenis yang dikategorikan sebagai ganas laa jugak...main campak je jam...sebab tula,,jam saya ta tahan lama...huhu...law saya wat camtu jugak kat jam nie,,jawabnya ta sampai seminggu jahanam...haha...ape2 pom,,thanks a lot kat insan yang baik hati itu!!! =)




0 comments: